Via één telefoontje aan de fractievoorzitter en meteen daarna een persbericht zijn wij op de hoogte gebracht van het feit dat mevrouw Van Manen heeft besloten om per direct de fractie te verlaten en zelfstandig verder te gaan. De Lokale Partij betreurt deze stap, in een tijd dat wij er alles aan doen op het vertrouwen in de politiek bij de burger weer te herstellen. Het raakt ons, dat de stem van onze kiezer, via deze route gebruikt wordt voor een niet gekozen partij. Het is duidelijk, dat de uitgangspunten verwoordt in ons verkiezingsprogramma “Denken in mogelijkheden” niet overeenkomen met de gewijzigde visie van mevrouw Van Manen. De Lokale Partij blijft staan voor haar kernwaarden. Vertrouwd, betrokken voor iedereen in Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen.

















