Dayn van de Pol uit Nijkerk is een eigen ijscobedrijf begonnen. Onder de naam ‘Ice Day’ gaat de 11-jarige Dayn met een eigen kar Nijkerk in om iedereen te laten genieten van heerlijk schepijs. Hij heeft geen vaste standplaats. Op de dagen dat hij met de fiets de buurt intrekt, zet hij het adres op Facebook. Zo stond hij de afgelopen dagen in Doornsteeg en in de omgeving Duifhuis. Wil je ook genieten van een lekker ijsje? Je kunt hem via de mail bereiken: iceday@vandepolletjes.nl  Bron Kees van den Heuvel