Caroline van der Plas heeft maandagmorgen op Boerenmaandag in Nijkerk een bezoekje gebracht aan de kraam van Goed Bezig. Daar heeft de politica van de politieke partij BBB oorbellen gekocht met de beeltenis van koeien erop. Die oorbellen gaat ze woensdag 19 april dragen in de Tweede Kamer, zo beloofde ze. Goed Bezig maakte niet alleen mooie oorbellen maar ook de servethouders van het boerenontbijt en de strop om de boerenkiel bijeen te houden. Foto Kees van den Heuvel


















