Bert Ziengs heeft het bestuur van voetbalvereniging NSC Nijkerk laten weten dat hij einde van het lopende seizoen stopt als teamleider van het eerste elftal. Bert heeft deze functie vele tientallen jaren met grote inzet en veel plezier ingevuld, maar vind het nu tijd om wat anders te gaan doen. Gelukkig blijft hij wel betrokken bij de vereniging en ook het eerste elftal. De invulling zal wel iets anders worden. Bert zal bij thuiswedstrijden namens het bestuur optreden als gastheer voor zowel ontvangst scheidsrechterlijk trio als bestuursleden van de tegenpartij. Daarnaast zal Bert ook nauw betrokken blijven bij het regelen van oefenwedstrijden voor het eerste elftal. Foto Kees van den Heuvel


















