Het was heerlijk zonnig zondagmorgen 20 augustus tijdens de tweede en laatste openluchtdienst van de Hervormde Gemeente Nijkerk op de Wildsteeg aan de Watergoorweg in de polder. Veel mensen hadden hun tuin- en strandstoelen alsmede een parasol meegenomen. Aansluitend was er een bring & share high tea. Ook werd door jonge kerkleden verteld over de deelname aan de Muskathlon in oktober in Ghana. Daar wordt gelopen voor het goede doel Compassion. Foto Kees van den Heuvel