De Nijkerkse afdeling van De Zonnebloem heeft dinsdagavond 25 oktober afscheid genomen van Frits Granneman. Frits had aan het bestuur doorgegeven dat hij als vrijwilliger na 31 jaar wil gaan stoppen. Voorzitter Cees van de Veer bedankte hem hartelijk voor zijn inzet. ,,Je was een actieve vrijwilliger en we zullen je gaan missen,” zei hij. Hij wenste Frits het allerbeste en overhandigde hem het beeldje van de Zonnebloem. Secretaris Petra Wijzen overhandigde hem ook nog een boeket bloemen. Foto en bron Harry Koelewijn

















