In het kader van ‘Dichtbij in de wijk’ heeft de Woningstichting Nijkerk (WSN) woensdag 19 oktober de Vlinderbuurt in Nijkerk bezocht. Ook de Huurdersorganisatie Nijkerk (HON) was hierbij aanwezig. Er was een tent neergezet. Daar konden gesprekken met de Woningstichting en de Huurdersorganisatie worden aangeknoopt. Naast HON en WSN waren welzijnsorganisatie Sigma Nijkerk, de gemeente Nijkerk en Buurtbemiddeling aanwezig. Belangstellenden kregen niet alleen nuttige informatie, ze konden op een grote plattegrond ook hun wensen aangeven. Foto Kees van den Heuvel


















