Daar waar bij zo goed als alle motorclubs in Nederland het toerprogramma is afgesloten, rijden ze bij de Stimon gewoon door. Het gehele jaar. Wel iets minder ritten dan tijdens de zomermaanden, maar minimaal één rit is er tijdens de wintermaanden. De rit van afgelopen zondag had meer weg van een zomertoertocht, zo’n 20 graden op 30 oktober is natuurlijk uitzonderlijk. Toerleider Henk van de Veen, geboren en getogen in Nijkerk, maakte er een mooie 175 km. lange rit van, de ruim 20 volgende motorrijders hadden een geweldige middag. In november volgt nog de Snertrit, de kalender wordt in december afgesloten met de Pannenkoekenrit. Alle ritten hebben als vertrekpunt de parkeerplaats van de Goudreinet in Terschuur. In goed overleg met de eigenaar mag hiervan gebruik worden gemaakt. Foto en bron Henk Karelsen


















