Dinsdag 1 november is het alweer 5 jaar geleden dat Richard en Marco VW VlaaienWinkel Nijkerk zijn begonnen. Het waren 5 jaar waarin de mannen ziel en zaligheid hebben gestoken. En het zijn 5 zware jaren geweest. Denk maar aan de brand waarbij hun hele levenswerk op de Oosterstraat in as opging. Richard Velzing: ,,Als je alles bij elkaar neemt kun je eigenlijk wel zeggen dat we in die 5 jaar 5x opnieuw zijn gestart met hetzelfde bedrijf. Dat we er nog zijn, hebben we echt aan de inwoners van Nijkerk te danken. En dat we doorzetters zijn. We gooien niet zomaar de handdoek in de ring. Ons jubileum willen we daarom ook niet ongemerkt voorbij laten gaan. We nodigen alle inwoners uit om dit met ons te vieren in de week van 1 tot en met 5 november.” Er zijn hele leuke acties. En op zaterdagmiddag live muziek in de tearoom. Voor presentjes hebben zij een donatiebox staat voor de “Stichting Salvage”. Deze stichting zorgt voor eerste hulp na brand.

















