Na de coronaperiode was er maandagavond 10 oktober in het Hart van Holland in Nijkerk weer ruimte vrijgemaakt voor de Agri-meeting van de afdeling LTO Gelderse Vallei samen met de Agrarische jongeren en diverse agri-partners. De termen stikstof en CO2 waren taboe op de avond. Er werd – voor de verandering – vanuit een positieve invalshoek naar de agrarische wereld gekeken en het publiek heeft dan ook genoten. Voorzitter Wim Brouwer van de LTO Noord werd geïnterviewd samen met een jongere collega uit Putten. Daarna was het tijd voor de op één na beste duurzame boer van Nederland: Pieter Winter uit Giethoorn die een inspirerend verhaal had over het ondernemerschap.  De avond werd gesloten met een betoog over omdenken. Het was een mooi moment voor de agrariers om zich te laten inspireren, bij te kletsen en te ontmoeten. Foto Kees van den Heuvel