Vrijdagavond werd in de grote dorpskerk van Hoevelaken een Sing in gehouden. Medewerking werd verleend door de Grote Lofstem, de Jonge Lofstem en Salvation. Er werd gezellig met elkaar gezongen, want zingen maakt blij en het verbindt mensen aan elkaar. Foto Kees van den Heuvel


















