Drie toppers uit de A-selectie van Sparta Nijkerk hebben maandag 22 december voetballes gegeven aan de jeugd. De voetbalclinic stond onder leiding van Sam Krant, Tim Pieters en Victor van der Linde. De clinic was 60 minuten en hield een volledig verzorgde voetbalactiviteit in door de selectiespelers zelf, dat jonge voetballers een kans gaf om training te krijgen van profs. Het begon met de onderbouw en aan het eind van de middag waren de pupillen aan de beurt. Na afloop ontving iedereen een oorkonde en mochten de kinderen met hun grote voorbeelden op de foto. Foto Kees van den Heuvel