Dinsdagmiddag 11 oktober werd de brandweer van Hoevelaken gealarmeerd voor een vlam in de pan. Dat was in een woning aan de Narcislaan. Eigenlijk was de inzet van de brandweer bijna niet meer nodig, omdat de bewoonster al heel goed had gehandeld, waardoor schade beperkt is gebleven en hierdoor weinig viel te blussen. Vanwege aanwezige CO2 en rookgassen is er goed geventileerd en is de bewoonster medisch gecontroleerd.