De Visnacht is vrijdag 11 augustus van start gegaan bij de visvijver Watergoor van hengelsportvereniging Hoop op Geluk. Achttien kinderen en vijftien begeleiders gaan een etmaal vissen. Vrijdagmorgen kregen de kinderen instructies. Ze verblijven in tenten rondom de visvijver en er ontbreekt hen aan niets. De ijscokar ging al rond en er wacht ook nog een gezamenlijk ontbijt. Sten leidt tot en met vrijdagmiddag de dans met 900 gram vis (zie foto) dat hij heeft op gehengeld. Zaterdagmiddag is de prijsuitreiking. Foto Kees van den Heuvel


















