Na 3 jaar kan de Vereniging van Natuurfotografen weer bijeen komen. Dat is op donderdagavond 24 november vanaf 20.00 uur. Iedereen is welkom om deze avond samen met hen door te brengen, waarbij de uitslag van onze jaarlijkse fotowedstrijd getoond wordt. Ook is er na afloop een mooie presentatie te zien van Gijs de Reijke.

















