Met een startdag is afgelopen weekeinde het seizoen voor de competitieteams van Topsquash Nijkerk weer begonnen. Die competities beginnen aanstaande week. De hoogste twee herenteams spelen zelfs mee in dezelfde competitie van de Squash Bond Nederland. Topsquash Nijkerk heeft de ambitie uitgesproken om op het hoogste niveau te kunnen blijven uitkomen. Foto Kees van den Heuvel