De Nijkerkse Theatergroep DOB (Door Oefening Beter) is weer gestart met een nieuw seizoen. Om een beetje in te komen was maandag 4 september een kijkavond ingepland. Eenzelfde kijkavond vindt ook op 11 september plaats. Deze avonden staan in het teken van kennismaking met de groep en is geschikt voor mensen met koudwatervrees voor het acteren, de geoefende acteur, personen zonder ervaring, maar ook iedereen die geïnteresseerd is om misschien een jaartje mee te spelen bij een theatergroep. Iedereen die ouder is dan 18 is van harte uitgenodigd om op deze avonden te komen kijken en meedoen. Mocht je denken dat het klikt en het leuk vinden om mee te doen dan speel je dit jaar in een voorstelling die volledig is geschreven door twee DOB-leden: Erik Vedder en San-Loiza Ploegman. Waar dat stuk over gaat, houden ze nog even geheim, maar misschien krijg je al wel een voorproefje op 4 en 11 september. Ze oefenen in de Kruiskerk en de oefenavonden zijn op maandag (start 19:30). Spreekt het je aan of wil je meer informatie? Stuur ons dan een berichtje via FaceBook (Toneelvereniging DOB) of via Instagram (@theatergroepdob) óf via de mail: Dob.nijkerk@outlook.com . Foto Kees van den Heuvel

















