De supportersbus van Sparta Nijkerk is goedgemutst afgereisd naar Spakenburg voor de kraker IJsselmeervogels – Sparta die zaterdag 19 augustus wordt gespeeld op de Westmaat. Een kraker van formaat dus. Eigenlijk zou een grote groep Sparta-supporters fietsen naar Spakenburg, maar de groep was te klein. Ze mochten mee met de bus. Met de derby uit bij IJsselmeervogels opent Sparta Nijkerk zaterdag de competitie in de Derde divisie. In de oefenreeks won Sparta al met 0-2 bij IJsselmeervogels in het kader van de Harry Hamstracup, dus dat is gunstig. Foto Kees van den Heuvel