Heb je in 2022 een medaille behaald bij een officieel Nederlands-, Europees- of Wereldkampioenschap? Of ken je misschien zo’n topper? Meld jezelf of hem/haar dan uiterlijk 15 december aan bij de gemeente. De gemeente wil deze sportkampioenen namelijk in het zonnetje zetten.

















