Eric Speelziek zal ook komend seizoen trainer zijn van Sparta Nijkerk. Het contract met de hoofdtrainer wordt met een jaar verlengd. Aldus de TC op de website van de vereniging. 

Arjen Ruitenbeek: “We zijn blij met de contractverlenging aangezien we hiermee de duidelijkheid creëren die nodig is om door te kunnen bouwen. De resultaten lopen momenteel helaas achter op de verwachting van alle partijen, maar we weten dat groei nooit in een rechte lijn gaat. Leren van wat we niet goed doen en weer de weg ingaan met datgene wat ons de afgelopen jaren zo succesvol heeft gemaakt. Met een vakman als Eric Speelziek hebben we hier alle vertrouwen in. Afgelopen jaren hebben we technisch beleid SAMEN uitgevoerd. Samen met de staf, samen met de spelers, samen met de jeugdopleiding, samen met de supporters, samen met de vereniging, samen met de businessclub….. en dat blijven we dus doen!”