Het jonge team van Sparta Nijkerk JO 11-8 heeft een fantastische prestatie geleverd door het kampioenschap binnen te slepen! Het is een seizoen geweest vol hoogtepunten en plezier, waarin de spelers keer op keer hebben laten zien wat ze in hun mars hebben.

Een feestelijke overwinning

Vandaag hebben ze hun kampioenschap nog even extra glans gegeven door met maar liefst 17-0 te winnen! Dit topresultaat toont aan dat ze als team sterk zijn gegroeid gedurende het seizoen. De spelers hebben stuk voor stuk hun steentje bijgedragen aan deze overwinning. De coaches en de ouders zijn trots op de inzet en het plezier dat de spelers hebben getoond. Het team ontving vandaag dan ook een mooie medaille en een lekkere snack bij Sparta. Op naar nog veel meer sportieve successen in de toekomst! Dik verdiend, gefeliciteerd!

Team JO 11-8: Bram van Diest, Bryan Jorritsma, Damian Dijkhuizen, Jan Lagemaat, Linn de Vries, Luuk Dasselaar, Marcel Prachniak, Marinthe Aman, Mick van den Brink, Perun Mozeiko.
Coaches: Aleksandr Mozeiko & Cazzi.

Foto’s: Melanie van den Brink