In het Nijkerkse centrum zijn maandag 17 oktober de sfeerornamenten weer opgehangen. De verlichting zal echter vanwege de energiecrisis iets korter branden dan normaal. Om 16.00 uur wordt de verlichting aangezet en die dooft rond 22.00 uur. ’s Nachts is de verlichting uit. Gert Renes en zijn mannen hebben weer een prima klus geklaard. De sfeerverlichting wordt volledig betaald door de leden van de Nijksekse Ondernemers Vereniging, wat nog maar eens wil zeggen ‘wees loyaal koop lokaal. Foto Kees van den Heuvel