De groepen 3 en 4 hebben maandagmorgen 8 december het spits afgebeten van het schoolschaatsen. Op de ijsbaan van Nijkerk on Ice viel het voor de onderbouw, ondanks hun enthousiasme en kinderlijke verwondering, nog niet eenvoudig om overeind te blijven. Met vallen en opstaan werden ze, aangemoedigd door leraar en klasgenoten, wijzer gemaakt van de schaatstechniek en met een mix van wankele eerste stapjes groeide het zelfvertrouwen alras, wat resulteerde in stralende gezichten en een onvergetelijke ervaring. Foto Kees van den Heuvel