Op de atletiekbaan van Nijkerk aan het Hassemanpad hebben diverse krasse bejaarden vrijdag 15 september hun beste beentje voorgezet tijdens de Rollator Fit. Het werd voor het eerst georganiseerd door Nijkerk Sportief en Gezond. Wethouder Rohen mocht de opening verrichten. Zeven jaar geleden hebben Marja Willems en Paul van Dongen van de Nije Veste het evenement opgestart en nu was het tijd om het stokje over te dragen. Niet iedereen was even vitaal, maar er zaten ouderen tussen die wel vele rondjes op hun conto brachten. Na de race was er een medaille voor iedereen. Muzikale omlijsting was er van Robbie Kee en accordeonisten van het zeemanskoor Nijkerks Welvaren. Bron en foto’s Kees van den Heuvel


















