Directeur Mendy Meenderink heeft donderdag 1 december afscheid genomen van Kindcentrum Prins Willem Alexander in Nijkerk. Ze is de nieuwe clusterdirecteur geworden van de PCOGV, waar ze al deels actief was.  Ze heeft zin in de nieuwe baan, ‘maar het voelt ook dubbel om de PWA los te laten’, stelt ze. ‘Met veel energie heb ik samen met het team mogen bouwen aan dit prachtige kindcentrum en wat ben ik daar trots op. Collega’s, kinderen en ouders, wat hebben jullie mij een mooi afscheid gegeven. Ontzettend bedankt voor de vele cadeautjes, bloemen, kaartjes, complimenten, het lied en nog veel meer. Bedankt voor de geweldige samenwerking’.  Archieffoto Kees van den Heuvel