Bij de gewapende overval van de Boni-Supermarkt op de Van Tuyllstraat in Hooglanderveen is een bedrag van 20 euro buitgemaakt. Dat meldt de politie aan het AD. Kort voor sluitingstijd kwam de overvaller binnen en met een mes bedreigde hij een meisje bij de kassa. Hij hield het steekwapen bij het rug van het meisje en riep ‘geef me geld’. In de winkel waren op het moment van de overval met name tieners aan het werk. Uiteindelijk heeft een andere medewerker de overvaller 20 euro toegeworpen, die vervolgens het hazenpad koos. In 2017 was de Boni in Hooglanderveen ook al het doelwit van een overvaller.