Iedereen is 14 en 15 oktober welkom op het Open Atelier van kunstenaar Harm Visser. Van 10.00 tot 17.00 uur is het atelier geopend op de Luxoolseweg 10 te Nijkerk. Harm Visser: ‘Zoals jullie inmiddels van mij weten houd ik erg van de herfst. Ik heb een aantal nieuwe werken gemaakt. Kom genieten en ontmoet de mooie sferen in het landschap. Dit alles onder het genot van een hapje en drankje. Ik zie ernaar uit je te ontmoeten!’ Foto Kees van den Heuvel

















