Donderdag 6 oktober vierde het Inloophuis van de Kruiskerk haar 5-jarige bestaan. Voor alle gasten lag er een puntje vlaai klaar, gesponsord door Vlaaienwinkel Nijkerk, en er was alle ruimte om met elkaar te spreken, spelletjes te spelen, hartendekens te maken en andere mensen te ontmoeten. Halverwege werd het glas geheven op het lustrum en trad het zeemanskoor Nijkerks Welvaren op. Foto Kees van den Heuvel