Tijdens het Niekarkse Bokkentochie, zondag 16 oktober bij zes horecalocaties in Nijkerk en Putten, kwamen we zowaar ook nog meneer en mevrouw De Bok tegen. Bij dansschool Wallz op de Wallerstraat, waar het inschrijfmoment was van de ongekend drukke bierentocht, stonden ze de deelnemers op te wachten. En later arriveerden ze ook nog bij de kantine van Zeil- en Motorbootvereniging De Zuidwal. Daar werd gelijk de polonaise ingezet toen uitbater Dennis van den Hoogen onder grote hilariteit de tonen van ‘Willempie’ liet horen. En ze konden het ook niet laten om het benzinetankstation uit te proberen. Foto Kees van den Heuvel en Marja Willems



















