HartslagNu, het reanimatie oproepsysteem van Nederland, heeft Marcel Bakker uit Nijkerk uitgeroepen tot AED-beheerder van de maand. Bij hem is een mand vol bloemen bezorgd. Marcel neemt nog heel even zitting in het bestuur van de AED-vereniging Nijkerk-Hoevelaken. Hij houdt er eerdaags mee op. Hij heeft vijf jaar lang deel mogen uitmaken van het Nijkerkse bestuur, waarin hij het sponsordeel voor zijn rekening nam. De AED-vereniging heeft zich sterk gemaakt om op diverse strategische plekken in de gemeente Nijkerk een defibrilator te plaatsen. Foto Kees van den Heuvel

















