Na Bar Watergoor heeft John van de Pol ook het cateringbedrijf Van de Pol Catering & Partyservice verkocht. De nieuwe eigenaren zijn per 1 november de zussen Melissa (29) en Naomi (22) van den Hazel van Het Lunchcafé, gevestigd op het Plein in Nijkerk. Maandagavond 24 oktober werd het contract getekend. Ze nemen de lunchcatering over.
De beide zussen werden erop geattendeerd dat het cateringbedrijf te koop stond. Ze hebben contact opgenomen met John van de Pol en vervolgens was er snel een overeenkomst. Voor de lunchcateringactiviteiten houden ze de keuken van sporthal Watergoor aan als uitvalsbasis. Daar komt een team te staan. En verder blijft Het Lunchcafé op het Plein geopend van dinsdag tot en met zaterdag. Melissa: ,,Het is allemaal heel snel gegaan. Veel bedrijven namen contact met ons op, als alternatief voor het verdwijnen van Van de Pol Catering. Toen is het balletje gaan rollen en hebben we contact opgenomen met John.’’
In plaats van een horecabedrijf op één plek, worden ze derhalve nu tevens ambulant en bezorgen vooral bij bedrijven in Nijkerk en verre omgeving broodjes bij de lunch op locatie. Het lunchcateringgebeuren zal met name veel tijd in de ochtend in beslag nemen, verwachten beide zusjes. ,,Van de Pol Catering staat hoog aangeschreven en wij willen die kwaliteit en service hoog in het vaandel houden. Er komen geen grote veranderingen. Met het Lunchcafé ging het al hartstikke goed en dit is een leuke nieuwe stap. Het past precies in ons straatje.’’
Foto en bron Kees van den Heuvel

















