Woensdagmiddag 24 december was er een levende kerststal bij De Huiskamer in Nijkerk. De Huiskamer is een initiatief van de lokale kerken. Als onderdeel van het “Kerststallen Gluren” project, waarbij ook andere locaties in de stad meedoen, was op het achtererf van de Oosterstraat een stalletje gemaakt met twee schapen. Bezoekers kunnen hedenavond ook nog naar de Kerstzang in de Grote Kerk (vanaf 19:30 uur). kerstviering in de Kruiskerk met de Fanfare en Falco van Loon (21.30 uur) of een kerstviering voor jong en oud in de RK St. Catharinakerk (vanaf 19:00 uur), die ook op Kerstavond plaatsvinden. Foto Kees van den Heuvel