Poe, wat is het warm. Dan gaat een ijsje er best in. Zo geschiedde dinsdagmorgen 22 augustus op kindcentrum Prins Willem Alexander in Nijkerk. Alle groepen mochten buiten een hoorntje met vanille of aardbei ophalen. Bijzonder was dat het ijs was samengesteld uit geitenmelk van de firma Lekker Gemekker. Foto Kees van den Heuvel