Om 21.00 uur gingen vrijdagavond 14 oktober de deuren van de supermarkt van Jumbo Veltink nog niet dicht. Het werd tot na middernacht het decor voor een lasergamefestijn waaraan tien groepen van korfbalvereniging Sparta Nijkerk deelnamen. De groepen konden in twee ronden geld ophalen. De opbrengst van de sponsoractie gaat naar nieuwe sportkleding in verband met het jubileumjaar van de korfbalvereniging. In de loop van het jaar volgen nog meer acties om het streefbedrag van 3.000 euro op te halen. Foto Kees van den Heuvel


















