De Klimaatkamer in de gemeente Nijkerk gaat weer verhuizen. Donderdag 21 september opent wethouder Windhouwer wederom de deuren van de Klimaatkamer, deze keer (opnieuw) op De Brink in Hoevelaken. Om dat én de herfst te vieren delen de adviseurs gratis bloembollen uit aan de eerste 100 bezoekers. De Klimaatkamer is een pop-up-informatieloket dat eens in de zoveel tijd wordt verplaatst. Inwoners van gemeente Nijkerk kunnen bij de Klimaatkamer gratis advies krijgen over het verduurzamen van hun huis en tuin. Langskomen kan iedere woensdag tot en met zaterdag tussen 9.30-13.30 uur. Foto Kees van den Heuvel