De Jumbo-truck ‘Bakkerij op wielen’ heeft zaterdag een bezoek gebracht aan Nijkerk. Dit gebeurde in het kader van de heropening van Jumbo Veltink op het Molenplein. Normaal gesproken staan ze op grote evenementen zoals Zandvoort of grote wielerwedstrijden, maar voor Rob Veltink maakten ze een uitzondering. Kinderen konden aanschuiven en hun vers gebakken appelflap met allerlei lekkers oppimpen. Foto Kees van den Heuvel


















