De jeugd van NSC Nijkerk heeft in de nacht van vrijdag 21 op zaterdag 22 oktober geslapen op het voetbalcomplex. Eerst werden er spelletjes gespeeld in het bestuursruimte en lasergamen op het voetbalveld en daarna ging iedereen netjes snurken in hun slaapzak. Zaterdagmorgen voegt het G-team en de jongste jeugd zich bij de rest van de groep. Foto Kees van den Heuvel


















