Donderdag 17 november was er weer inloophuis bij de Kruiskerk in Nijkerk. Mensen konden binnenlopen om onder genot van een kopje koffie en thee andere mensen te ontmoeten.  Er stonden spelletjes klaar en er werd gebreid voor het goede doel: mutsen, truien en sokken voor de Oekraiense medemens. Verder sprak Fred Jansen over twee Joodse feesten: Chanukkah – het Joodse lichtjesfeest – en Purim – het feest van koningin Esther. Op de lunch stond broodjes met kippensoep. Foto Kees van den Heuvel