Donderdag 7 december bent u van harte welkom in het Inloophuis vanaf 9.30 uur tot 13.00 uur. Kom binnen wanneer het u uitkomt om een kopje koffie of thee te drinken. Er staan verschillende spelletjes klaar. De koersbalmat ligt uitgerold. Ook kunt u komen handwerken.
Verder is er een: “Afther” (na) Sinterklaas ochtend. Daarnaast kijken wij ook vooruit op de kerst. Er kan een kerststukje worden gemaakt. Als u bloemen meeneemt, zorgen wij voor de rest. Ook is er een mogelijkheid om iets anders voor de kerst te maken.

















