Op donderdag 21 septemberbent u van harte welkom in het Inloophuis van de Kruiskerk vanaf 9.30 uur. Onder genot van een kopje koffie of thee kunt u andere mensen ontmoeten. Wij hopen ons 6 jarig bestaan te vieren met het optreden van ‘De Dialect Kerels” uit Apeldoorn.

Er kan worden  gehandwerkt. De wol voorraad is weer aangevuld. Een oproep via marktplaats wordt er wol gedoneerd voor het mooie project om te haken en te breien voor Oekraine, want ook in Oekraine staat de winter voor de deur en het kan daar koud zijn. Verder worden er kaarten gemaakt voor  de verkoop. De opbrengst is voor het Hospice in Nijkerk.