Het Glazen Thuis editie 2022 is er helemaal klaar voor. Het team en sponsors kwamen donderdagavond 10 november bijeen in theater Streams Breede Beek. In de eerste plaats om de sponsors en medewerkers in het zonnetje te zetten voor hun grote inzet, maar ook om iedereen alvast voor te bereiden op de editie die van 12 tot en met 17 december 2022 gaat plaatsvinden. Voor het eerst doet ook de gemeente Barneveld mee. Het Glazen Thuis gaat dit jaar vól gas voor de energiecrisis. Er zijn veel mensen die zorgen hebben over de energiekosten en daarom wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Of gezinnen die door andere omstandigheden een grote dosis extra energie nodig hebben. Diverse sponsors hebben zich al gebonden aan het programma, waardoor diverse personen blij kunnen worden gemaakt. De uitzendingen vinden plaats vanuit de studio’s van A1 Mediagroep. Foto Kees van den Heuvel