Zaterdag 15 oktober werd de ledendag van de Hockeyclub Nijkerk gehouden. Er was voor iedereen wat te doen. Om 10.30 uur werd er gestart met de warming up die verzorgd werd door Fysiotherapie Corlaer. Daarna was er een streethockey clinic waarin de hockeyskills getoond konden worden. Er werd goed en sportief gespeeld. Een kraam waar nieuwe en 2e hands hockeyspullen verkocht deed goede zaken. Tussen de middag werden er pizza’s van New York Pizza gegeten. Na de lunch werd er weer verder gespeeld, konden kinderen zich laten schminken bij de stand van Daniëlle Jutte van Fraai en Franje en was er een fototent, waar iedereen ludiek op de foto kon worden gezet, een cadeautje van New York Pizza. Tekst Harry Koelewijn. Foto’s Kees van den Heuvel


















