Voor kinderen die zich verveelden was er woensdagmiddag 12 oktober een kinderbingo in wijkcentrum Paashuis in Nijkerk. Zo’n 20 kinderen hadden zich opgegeven. Voor slechts 1 euro konden ze kans maken op veel cadeaus waaronder diverse Frozen-pakketten. Bovendien kregen de kinderen wat te drinken en te eten. Foto Kees van den Heuvel


















