In voorbereiding op de Dankdagviering was er woensdagavond 2 november een gezamenlijke maaltijd in de Fonteinkerk in Nijkerk. Wat er op het menu stond, was een grote verrassing. Iedereen nam op Amerikaanse wijze iets lekkers mee. Bron Kees van den Heuvel


















