Het Paashuis, het buurthuis in de Nijkerkse wijk Paasbos, stond vandaag in het teken van het kerstdiner voor buurtbewoners. In een warme en sfeervolle setting kwamen bewoners samen om gezamenlijk de feestdagen in te luiden.
Het Paashuis was feestelijk aangekleed en de gasten genoten van een speciaal samengesteld viergangendiner. In een gezellige kerstsfeer werd er samen gegeten, bijgepraat en vooral veel gelachen. Het diner bood een waardevol moment van ontmoeting en verbondenheid, zo vlak voor de kerstdagen.
Het gezamenlijke kerstdiner onderstreept het belang van Het Paashuis als ontmoetingsplek in de wijk Paasbos, waar ruimte is voor saamhorigheid, aandacht voor elkaar en gezellig samenzijn.
Bron en Foto’s: Arjen Gerritsma


















