Op de Prins Willem-Alexanderschool in Nijkerk werd woensdagmiddag 19 oktober een grote fancy fair georganiseerd. Er waren tal van spelletjes en er konden tal van spullen worden gekocht. Binnen was in één van de lokalen een hele donkere disco. De opbrengst is voor de aanschaf van speelattributen op het schoolplein. Foto Kees van den Heuvel