Burgemeester Gerard Renkema heeft door niemand minder dan Sinterklaas de eerste Nijkerkse kadobon overhandigd gekregen. De jarige burgemeester van Nijkerk kreeg een waardebon van 25 euro. De Nijkerkse kadobon is vanaf heden te koop en vertegenwoordigt een waarde van 5 euro, 10 euro of 25 euro. Het is te besteden bij de meeste winkeliers die lid zijn van de Nijkerkse Ondernemers Vereniging. De kadobonnen zijn te koop bij Jumbo Veltink, Bruna Nijkerk, RIVON SHOP, Slijterij de Moor en Boekhandel Roodbeen.  Foto NOV