Scandinaviëfans konden zich het afgelopen weekend onderdompelen in hun favoriete landen op het evenement Scandinavië-XL dat plaatsvond in Expo Hoevelaken. Onder het motto “beleef het beste van het Noorden” kwamen op zaterdag 29 en zondag 30 oktober alle facetten van de Noordse regio aan bod. Deze 9e editie was laatste keer dat het event in Hoevelaken plaatsvond. Scandinavië-XL was een evenement waar je fijn kon shoppen bij meer dan 70 stands met mode, woonaccessoires, kunst en food. Boekhandel Roodbeen uit Nijkerk was aanwezig met Scandinavische boeken en Lisette Lanting verzorgde interviews op het grote hoofdpodium. Verder kwamen we Hermien van den Heuvel uit Nijkerkerveen tegen. Die gaat binnenkort wandelen in Noorwegen met een goede vriend. Foto Kees van den Heuvel


















