Verzorgingscentrum Amaris Arkemheen in Nijkerk organiseerde donderdagavond 20 oktober een wijkmaaltijd voor de omgeving. Iedereen van boven de 55 jaar die woonachtig was rondom het verzorgingscentrum kon aanschuiven en daar hebben veel omwonenden gebruik van gemaakt. In gasterij De Mheen werd een smaakvol herfstbuffet aangeboden. Dat begon met een bospaddenstoelensoep, gevolgd door onder meer een herfststoofpot, rode kool, preischotel en kip Normandie. Het is eens in de maand. De volgende keer zal in elk geval karnemelkse stip worden geserveerd. Foto Kees van den Heuvel