De laatste rit van het jaar heeft de naam. De Snertrit. Zondagmiddag 20 november wordt deze gereden. Dit is een bijzondere rit speciaal voor Dirk Mostert . Jaren is Dirk al één van de toerleiders van de club. Vandaag is het als toerleider de laatste rit die hij gaat voorrijden. De rit gaat via binnenwegen over de mooie Veluwe. Het was jammer dat er maar vijf motoren (de Die hards) aan de start bij de Goudreinet in Barneveld waren gekomen. Natuurlijk was het weer de spelbreker. Het regende en was koud. Maar, er zijn veel leden die aangegeven hebben via de ap dat ze wel bij de finish in Harderwijk zullen zijn. Daar stonden de koppen met warme snert klaar voor de koud geworden rijders. Bron en Foto’s: Harry Koelewijn


















